Tuesday, November 4, 2008

What will happen?

Last Sunday me and King were having our precious time together..no kids. Pernah tefikir tak what will happen if one of us pergi dahulu....how to survive and how to cope? Well itu semua pekerjaan tuhan. Kita hanya merancang tuhan yang menentukan. Aku bersyukur masih punya tempat untuk bermanja dan dimanja. Aku juga bersyukur dengan kebahagiaan ini. Aku bersyukur kerana terjaganya aku dari mimpi dia masih disisi....Walau kami tidak mewah tapi alhamdulillah hidup kami penuh dengan kasih sayang. Bukan tiada ombak yang melanda, bukan sedikit badai yang mendatang tapi alhamdulillah dengan pertolongan Allah dan nakhoda yang berjiwa tegar segalanya kami lalui bersama..Kehidupan ini ibarat roda yang berputar..sekejap di atas dan ada masa di bawah.
Aku tahu sayangnya padaku masih seperti 23 tahun yang lalu..begitu juga dengan ku. Cuma bebanan fikiran dan liku-liku kehidupan ini kadang kala memisahkan kami....Bukan jemu dan bukan benci...Kami berdoa kepada Allah semoga kebahagiaan ini sentiasa milik kami...Insyaallah kalau Allah izinkan dapat kami melihat anak-anak membesar...berkerjaya dan berkeluarga.
Tak salah menyatakan sayang pada yang disayangi..luahkan semasa masih ada...jangan di ikut...you never know what you have till its gone....Life will never be the same .... without him beside me.

No comments: