Tuesday, June 2, 2009

Cupcakes, Cookies and Choc Moist Cakes

Yap..my big brown bag of goodies..all the cupcakes, choc cookies and choc moist cakes. Usually I just buat for fun, present to friends and siblings. Kalau I jual pun usually masa Ramadhan but then my SIL semua encourage me to post it in the blog...
Dulu I tak berani nak all out coz busy with my other business. Now dah free and duk rumah so thinking nak full time baking lak...



Ini my "Mama's Pride Famous Choc Cookies"...my kids memang suka yang ni and Qobb pun selalu jual kat his friends. The price is RM40.00 per kilo. Pak Nah cakap the Malay version of Famous Amos.Kalau dalam pack ni I jual RM10.00 je. Ini masa last week sale kat Bukit Jelutong. Ada jugak friends yang beli untuk letak dalam hamper. The ribbon stated 'Thank You' and 'Terima Kaseh'.





Yang ni lak cupcakes. Ada gak friends yang order buttercream topping tapi mostly love yg choc ni. This one RM2.00 per cup minimum order kena 25 coz the box fit utk 25 cuppies...actually the price can be negotiable depends on the order.



Yang ni the all time favourite Chocolate Moist. Even my MILnye neighbour pun tunggu I balik raya nakkan cake ni..(usually Hari Raya I bagi the neighbours yg dekat-dekat and to my aunty yang IT). Dalam gambar ni masa last weeknye sale the price RM10. Selalu yang I jual 1.5 kilo RM40.00. Murahkan....

So kalau sesiapa yang berminat can email me at zyazafeena@gmail.com or sms me at 019 275 5243 ( no calls pls )...:)

No comments: