Thursday, June 11, 2009

Girl's Day Out

Well she didn't make it. Phew....the husband tak datang court. Feel sorry for her, but its okay as usual the judge reschedule the hearing (AGAIN) sigh....Tak pernah nampak dia marah-marah before ni tapi hari ni macam Gunung Berapi meletup...cool down girl..:). Actually I terlambat sampai pun coz have to prepare breakfast dulu, then King drove me to PJ. Sampai situ dia baru je keluar, tengok muka dia garang giler...he..he..peace a jangan marah dear.
Tapi its easy to cheer her up (dalam hati tak tau ler)...We managed to find Wisma ICCA...the Wilton distibutor actually. OMG barang-barang dalam tu macam fulfil our dream tapi nak beli kalau setakat nozle satu boleh lah yang lain....mahalnya~! Then we all jalan down the street jumpa another kedai kek..City kot namanye. Quite okay gak...banyak gak I memborong kat sini then suddenly I teringat OMG I have to take train nak bawak semua ni...
From there we went to Tesco. We bought the frozen Roti Paratha...jeng..jeng where we make our own croissants from this Roti Paratha. Thanks Wani for teaching me...as easy as ABC. Senang banget hidup ku....
Then we had lunch at JomBali kat Tesco tu okay ler..and I am like wondering apa King masak tuk parents dia. From there my friend dropped me at Kepong Central then I took the train with all my barang-barang. Reached Rawang at 3.00 pm. King dah tunggu dah...thanx luv...:) then suruh teman dia pi buat glasses and OMG nearly 2 hours nak decide which type of glasses! End up with Key Ng the Malaysian Designer tu la...Balik rumah MIL ngadu dia masak dgn Champ kwa..kwa....King ni ngelat tul la..malas betul nak masak!!

No comments: