Tuesday, August 4, 2009

Virus

Last nitenye conversation...."ma yesterday I copied my doc from the notebook then my PC kat office dah kena that virus.....meaning that now the notebook pun dah ada virus..." what? Ha..ha....told him many time already not to use his thumb drive..beli je yang lain yang tu segala atuk nenek virus ada!
Then he said.."thought you said ada McAfee kat note book tu...." of course dear ada McAfee tapi you need to update everyday ler....Mama guna desk top so your duty la kat notebook tu....He..he..jangan harap lah dia nak buat..So seharian hari ni I am updating the McAfee, Scanning here and there...lastly....ada lagi pesanan penaja "don't forget to dfrag sekali eh ma..."..I am done, compressed folders...defrag hard dics....ada increment tak boss?...Ada lagi task for me...u tolong settlekan all the bills...ha...ha..dulu I rajinlah nak gi bank sana-sini now ni dengan si princess tu duk trailing me...jangan marah pa...everything I clicked je...:) Work smart eh?
Duk thinking nak bake apa hari ni......

No comments: