Thursday, August 6, 2009

Chocolate Chips Rangup Sedap

Yeah....dah jadi choc chips I and sedap you...wat berbuka puasa tadi. My Darling mesti sayang I lebih-lebih hari ni coz yang ni ikut nafsu dia...yap ada almond...his fav..Can get the recipe from Rima's ye...I tak berapa rajin nak type semula. But this time I buat few modification..I guna choc chips flavored coffee....kelakarkan bunyi dia??? (again ikut nafsu yang tersayang...he..he..nak bodek and ikut nasihat Irma masak dengan kasih sayangkan...) and I am using Daisy Margerine. Yang lain serupa je..tapi my cocoa powder from Bake With Yen la...bukan varlhona cocoa powder so rupa dia a bit dark ler...tak pe hitam manis..:) Danke Rima, I selalu belek resepi Kak Lieza tapi tak pernah nak try pun...


My..krup krap cookies...end biscuit.....

Then this morning Rima buat Bread n Butter Biscuit...I pun pe lagi teringat the boys kat hostel then roti memang banyak kat rumah....settled. Weekend ni boleh hantar supply to the boys...Again danke to you..kalau tak I tak terfikir pun nak buat. Again yang tersayang tu terkezut tengok kerajinan I ri ni...:) So dia dengan relanya tolong fold all the laundry.....bestnya!

My model ni memang suka cookies.....been pestering me nak main kat luar......so layanlah dia makan cookies even though mama puasa ri ni.....:) Jom try wat cookies ni memang sedap buat hidangan raya......


No comments: